Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2013

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


« Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ »
Ο Ανδρέας, ψαράς στο επάγγελμα και αδελφός του Αποστόλου Πέτρου, ήταν από τη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και τον πατέρα του τον έλεγαν Ιωνά. Επειδή κλήθηκε από τον Κύριο πρώτος στην ομάδα των μαθητών, ονομάστηκε πρωτόκλητος.
     Ο Ανδρέας (μαζί με τον Ιωάννη τον ευαγγελιστή) υπήρξαν στην αρχή μαθητές του Ιωάννου του Προδρόμου. Κάποια μέρα μάλιστα, που βρισκόντουσαν στις όχθες του Ιορδάνη κι ο Πρόδρομος τους έδειξε τον Ιησού και τους είπε «ἴδε ὁ ἀμνὸς τοῦ Θεοῦ ὁ αἴρων τὴν ἁμαρτίαν τοῦ κόσμου», οι δύο απλοϊκοί εκείνοι ψαράδες συγκινήθηκαν τόσο πολύ, που χωρίς κανένα δισταγμό κι επιφύλαξη αφήκαν αμέσως τον δάσκαλο τους κι ακολούθησαν τον Ιησού.
     Η ιστορία της ζωής του Ανδρέα μέχρι την Σταύρωση, την Ανάσταση και την Ανάληψη, υπήρξε σχεδόν ίδια με εκείνη των άλλων μαθητών. Μετά το σχηματισμό της πρώτης Εκκλησίας, ο Ανδρέας κήρυξε στη Βιθυνία, Εύξεινο Πόντο (μάλιστα ο Απόστολος, είναι ο ιδρυτής της Εκκλησίας του Βυζαντίου αφού εκεί εγκατέστησε πρώτο επίσκοπο, τον απόστολο Στάχυ κι αυτού διάδοχος είναι ο Οικουμενικός Πατριάρχης), Θράκη, Μακεδονία και Ήπειρο. Τελικά, κατέληξε στην Αχαΐα.
     Στην Αχαΐα, η διδασκαλία του καρποφόρησε και με τις προσευχές του θεράπευσε θαυματουργικά πολλούς ασθενείς. Έτσι, η χριστιανική αλήθεια είχε μεγάλες κατακτήσεις στο λαό της Πάτρας. Ακόμα και η Μαξιμίλλα, σύζυγος του ανθύπατου Αχαΐας Αιγεάτου, αφού τη θεράπευσε ο Απόστολος από τη βαρειά αρρώστια που είχε, πίστεψε στο Χριστό. Το γεγονός αυτό εκνεύρισε τον ανθύπατο και με την παρότρυνση ειδωλολατρών ιερέων συνέλαβε τον Ανδρέα και τον σταύρωσε σε σχήμα Χ. Έτσι, ο Απόστολος Ανδρέας παρέστησε τον εαυτό του στο Θεό «δόκιμον ἐργάτην» (Β΄ προς Τιμόθεον, 2: 15). Δηλαδή δοκιμασμένο και τέλειο εργάτη του Ευαγγελίου.
     Οι χριστιανοί της Αχαΐας θρήνησαν βαθιά τον θάνατο του. Ο πόνος τους έγινε ακόμη πιο μεγάλος, όταν ο ανθύπατος Αιγεάτης αρνήθηκε να τους παραδώσει το άγιο λείψανο του, για να το θάψουν. Ο Θεός όμως οικονόμησε τα πράγματα. Την ίδια μέρα, που πέθανε ο άγιος, ο Αιγεάτης τρελάθηκε κι αυτοκτόνησε. Οι χριστιανοί τότε με τον επίσκοπο τους τον Στρατοκλή, πρώτο επίσκοπο των Πατρών, παρέλαβαν το σεπτό λείψανο και το 'θαψαν με μεγάλες τιμές.
     Αργότερα, όταν στον θρόνο του Βυζαντίου ανέβηκε ο Κωνστάντιος, που ήταν γιος του Μεγάλου Κωνσταντίνου, μέρος του ιερού λειψάνου μεταφέρθηκε από την πόλη των Πατρών στην Κωνσταντινούπολη και κατατέθηκε στον ναό των αγίων Αποστόλων «ένδον της Αγίας Τραπέζης». Η αγία Κάρα του Πρωτοκλήτου φαίνεται πως απέμεινε στην Πάτρα.
     Όταν όμως οι Τούρκοι επρόκειτο να καταλάβουν την πόλη το 1460 μ.Χ., τότε ο Θωμάς Παλαιολόγος, αδελφός του τελευταίου αυτοκράτορας Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου και τελευταίος Δεσπότης του Μοριά, πήρε το πολύτιμο κειμήλιο και το μετέφερε στην Ιταλία. Εκεί, αφού το παρέλαβε ο Πάπας Πίος ο Β, το πολύτιμο κειμήλιο εναποτέθηκε στον ναό του αγίου Πέτρου της Ρώμης.
     Τον Νοέμβριο του 1847 μ.Χ. ένας Ρώσος Πρίγκηπας, ο Ανδρέας Μουράβιεφ δώρησε στην πόλη της Πάτρας ένα τεμάχιο δακτύλου του χεριού του Αγίου. Ο Μουράβιεφ είχε λάβει το παραπάνω ιερό Λείψανο από τον Καλλίνικο, πρώην Επίσκοπο Μοσχονησίων, ο οποίος μόναζε τότε στο Άγιο Όρος.
     Στην πόλη της Πάτρας, επανακομίσθηκαν και φυλάσσονται από την 26η Σεπτεμβρίου 1964 μ.Χ. η τιμία Κάρα του Αγίου και από την 19ην Ιανουαρίου 1980 μ.Χ. λείψανα του Σταυρού, του μαρτυρίου του. Η αγία Κάρα του Πρωτοκλήτου ύστερα από ενέργειες της Αρχιεπισκοπής Κύπρου μεταφέρθηκε και στην Κύπρο το 1967 μ.Χ. για μερικές μέρες κι εξετέθηκε σε ευλαβικό προσκύνημα.
     Όπως αναφέρει μια Κυπριακή παράδοση, σε μια περιοδεία του, ο Απόστολος Ανδρέας, πήγε και στην Κύπρο. Το καράβι, που τον μετέφερε στην Αντιόχεια από την Ιόππη, λίγο πριν προσπεράσουν το γνωστό ακρωτήρι του αποστόλου Ανδρέα και τα νησιά, που είναι γνωστά με το όνομα Κλείδες, αναγκάστηκε να σταματήσει εκεί σ' ένα μικρό λιμανάκι, γιατί κόπασε ο άνεμος. Τις μέρες αυτές της νηνεμίας τους έλειψε και το νερό. Ένα πρωί, που ο πλοίαρχος βγήκε στο νησί κι έψαχνε να βρει νερό, πήρε μαζί του και τον απόστολο. Δυστυχώς πουθενά νερό. Κάποια στιγμή, που έφτασαν στη μέση των δύο εκκλησιών, που υπάρχουν σήμερα, της παλαιάς και της καινούργιας, που 'ναι κτισμένη λίγο ψηλότερα, ο άγιος γονάτισε μπροστά σ' ένα κατάξερο βράχο και προσευχήθηκε να στείλει ο Θεός νερό. Ποθούσε το θαύμα, για να πιστέψουν όσοι ήταν εκεί στον Χριστό. Ύστερα σηκώθηκε, σφράγισε με το σημείο του Σταυρού τον βράχο και το θαύμα έγινε. Από τη ρίζα του βράχου βγήκε αμέσως μπόλικο νερό, που τρέχει μέχρι σήμερα μέσα σ' ένα λάκκο της παλαιάς εκκλησίας κι απ' εκεί προχωρεί και βγαίνει από μια βρύση κοντά στη θάλασσα. Είναι το γνωστό αγίασμα. Το ευλογημένο νερό, που τόσους ξεδίψασε, μα και τόσους άλλους, μυριάδες ολόκληρες, που το πήραν με πίστη δρόσισε και παρηγόρησε. Και πρώτα-πρώτα το τυφλό παιδί του καπετάνιου.
     Ήταν κι αυτό ένα από τα πρόσωπα του καραβιού που μετέφερε ο πατέρας. Γεννήθηκε τυφλό και μεγάλωσε μέσα σε ένα συνεχές σκοτάδι. Ποτέ του δεν είδε το φως. Δένδρα, φυτά, ζώα αγωνιζόταν να τα γνωρίσει με το ψαχούλεμα. Εκείνη την ήμερα, όταν οι ναύτες γύρισαν με τα ασκιά γεμάτα νερό κι εξήγησαν τον τρόπο που το βρήκαν στο νησί, ένα φως γλυκιάς ελπίδας άναψε στην καρδιά του δύστυχου παιδιού. Μήπως το νερό αυτό, σκέφτηκε, που βγήκε από τον ξηρό βράχο ύστερα απ' την προσευχή του παράξενου εκείνου συνεπιβάτη τους, θα μπορούσε να χαρίσει και σ' αυτόν το φως του που ποθούσε; Αφού με θαυμαστό τρόπο βγήκε, θαύματα θα μπορούσε και να προσφέρει. Με τούτη την πίστη και τη βαθιά ελπίδα ζήτησε και το παιδί λίγο νερό. Διψούσε. Καιγόταν απ' τη δίψα. Ο απόστολος, που ήταν εκεί, έσπευσε κι έδωσε στο παιδί ένα δοχείο γεμάτο από το δροσερό νερό. Όμως το παιδί προτίμησε, αντί να δροσίσει με το νερό τα χείλη του, να πλύνει πρώτα το πρόσωπο του. Και ω του θαύματος! Μόλις το δροσερό νερό άγγιξε τους βολβούς των ματιών του παιδιού, το παιδί άρχισε να βλέπει!
     Κι ο απόστολος, που τον κοίταζαν όλοι με θαυμασμό, άρχισε να τους μιλά και να τους διδάσκει τη νέα θρησκεία. Το τέλος της ομιλίας πολύ καρποφόρο. Όσοι τον άκουσαν πίστεψαν και βαφτίστηκαν. Την αρχή έκανε ο καπετάνιος με το παιδί του, που πήρε και το όνομα Ανδρέας. Κι ύστερα όλοι οι άλλοι επιβάτες και μερικοί ψαράδες που ήσαν εκεί. Πίστεψαν όλοι στον Χριστό που τους κήρυξε ο απόστολος μας και βαφτίστηκαν. Φυσικά το θαύμα της θεραπείας του τυφλού παιδιού, ακολούθησαν κι άλλα, κι άλλα. Στο μεταξύ ο άνεμος άρχισε να φυσά και το καράβι ετοιμάστηκε για να συνεχίσει το ταξίδι του. Ο απόστολος, αφού κάλεσε κοντά του όλους εκείνους που πίστεψαν στον Χριστό και βαφτίστηκαν, τους έδωκε τις τελευταίες συμβουλές του και τους αποχαιρέτησε.
     Αργότερα, μετά από χρόνια, κτίστηκε στον τόπο αυτόν που περπάτησε και άγιασε με την προσευχή, τα θαύματα και τον ιδρώτα του ο Πρωτόκλητος μαθητής, το μεγάλο μοναστήρι του Αποστόλου Ανδρέα, που με τον καιρό είχε γίνει παγκύπριο προσκύνημα. Κάθε χρόνο χιλιάδες προσκυνητές απ' όλα τα μέρη της Κύπρου, ορθόδοξοι και ετερόδοξοι κι αλλόθρησκοι ακόμη, συνέρεαν στο μοναστήρι, για να προσκυνήσουν τη θαυματουργό εικόνα του αποστόλου, να βαφτίσουν εκεί τα νεογέννητα παιδιά τους και να προσφέρουν τα δώρα τους, για να εκφράσουν τα ευχαριστώ και την ευγνωμοσύνη τους στον θείο απόστολο. Κολυμβήθρα Σιλωάμ ήταν η εκκλησία του για τους πονεμένους. Πλείστα όσα θαύματα γινόντουσαν εκεί σε όσους μετέβαιναν με πίστη αληθινή και συντριβή ψυχής.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΑΠΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΖΕΤΑΙ!

ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ

 ________Με πόνο ψυχής επανερχόμεθα σήμερα στο μεγάλο θέμα της αργίας των εργαζομένων κατά την ημέρα της Κυριακής. Ανμη τι άλλο. είναι κατάκτηση του εργαζομένου! Δικαιούται μια ημέρα της εβδομάδος να κάθεται και να ξεκουράζεται!  Με ποιό δικαίωμα, λοιπόν, οι ιθύνοντες καταργούν αυτό το προνόμιο; 

________Στο σημείωμά μας σήμερα σας παρουσιάζουμε 

  1. Ένα σπουδαίο κείμενο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως κ. Ιερεμία, καί 

  2. Ένα αγωνιστικό κείμενο, που ελάβαμε από την Νεμέα της Κορινθίας και αναφέρεται στην αργία της Κυριακής.

 ____________Θα πρέπει να χωνέψουμε καλά, ότι η Κυριακή δεν ανήκει εις ημάς! Είναι η ημέρα του Κυρίου μας! Είναι ημέρα προσευχής, μελέτης του θείου λόγου, ασκήσεως της φιλανθρωπίας, ενιχύσεως των ασθενούντων και των θλιβομένων!  καί όχι μόνο.

Αίγιον, 25 Νοεμβρίου 2013 

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

 ***********************

 Η ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

κυριακες ανοιχτα καταστηματα
του † Ο Μητροπολίτη Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμία
1. Το σημερινό μου κήρυγμα, αγαπητοί μου χριστιανοί, το έγραψα με πόνο για όσα τον τελευταίο καιρό συμβαίνουν στην πατρίδα μας. Θυμάστε, όταν ήμασταν μικροί, πηγαίναμε στο σχολειό και τραγουδάγαμε με ενθουσιασμό εκείνο το τραγούδι που λέει «η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει»!…
Σ΄ αυτά τα χρόνια όμως που ζούμε βουλιάζει η αγαπημένη μας πατρίδα η Ελλάδα και αργοπεθαίνει. Και το κακό έρχεται από πάνω, από τους πολιτικούς μας άρχοντες, τους οποίους εμείς, με την ψήφο μας τους αναδείξαμε άρχοντες, για να υπερασπίζουν τις παραδόσεις της πίστης μας και της φυλής μας. Αλλά αυτοί νομοθετούν ενάντια με την ένδοξη ελληνορθόδοξη παράδοσή μας. Και την ευθύνη εδώ την έχουμε εμείς οι Ιεράρχες, οι οποίοι δεν τους ελέγχουμε, όπως ήλεγχαν οι Προφήτες και οι Άγιοι Ιεράρχες Πατέρες της Εκκλησίας μας τα αμαρτήματα των αρχόντων της εποχής τους.
Το ακούσατε; Το μάθατε; Οι άρχοντές μας θέλουν να καταργήσουν δια νόμου την αργία της Κυριακής και να την κάνουν μία κοινή ημέρα σαν τις άλλες. Μα η Εκκλησία μας γι΄ αυτό την είπε «Κυριακή», γιατί πρέπει να είναι ημέρα του Κυρίου, ημέρα δηλαδή αφιερωμένη κατ΄ εξοχήν στον Κύριο ημών Ιησού Χριστό. Έτσι από παλαιά στο Βυζάντιο η Κυριακή ημέρα είχε θεσπιστεί διά νόμου ως κατ΄ εξοχήν ημέρα λατρείας του Θεού και ημέρα αναπαύσεως από τον κόπο της εβδομάδας. Την ημέρα αυτή έπρεπε να μη λειτουργούν τα δικαστήρια, ούτε να γίνονται στρατιωτικά γυμνάσια και ιδιωτικές και δημόσιες συναλλαγές των πολιτών. Απαγορεύονταν ακόμη στο Βυζάντιο και οι θεατρικές παραστάσεις την ημέρα της Κυριακής. Την Κυριακή όλοι στην Εκκλησία, για την θεία Λειτουργία.
2. Και έτσι πρέπει να γίνεται, αδελφοί μου χριστιανοί, γιατί η ημέρα της Κυριακής είναι ημέρα ιερή. Όπως μάς λέγουν τα ιερά μας κείμενα, η Αγία Γραφή και οι ιερές μας παραδόσεις, την ημέρα της Κυριακής έγινε η δημιουργία του κόσμου. Μιλώντας για την δημιουργία του κόσμου το πρώτο βιβλίο της Αγίας Γραφής, η Γένεση, λέγει: «Και εγένετο εσπέρα και εγένετο πρωί, ημέρα ΜΙΑ» (Γεν. 1,5). Αλλά χάλασε ο όμορφος κόσμος που έκανε ο Θεός. Τον χάλασε η αμαρτία. Η αμαρτία των Πρωτοπλάστων και των απογόνων τους. Η αγάπη όμως του Θεού ανακαίνισε, ξαναδημιούργησε τον χαλασμένο από την αμαρτία κόσμο και έγινε ο Ευαγγελισμός της Παναγίας μας, με τον οποίο αρχίζει η ανόρθωση της πεσμένης ανθρωπότητας.
Πότε έγινε ο Ευαγγελισμός;
Έγινε ημέρα Κυριακή.
Και Κυριακή πάλι ημέρα, όπως λέγει ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, γεννήθηκε ο Ιησούς Χριστός μας. Και η ανάσταση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού έγινε ημέρα Κυριακή. Αυτή είναι η «μία των σαββάτων», που λέγουν τα Ευαγγέλια (Μάρκ. 16,2), η πρώτη δηλαδή ημέρα της εβδομάδας. Κυριακή πάλι ημέρα έγινε η αγία Πεντηκοστή και την Κυριακή ημέρα στην Πάτμο ο απόστολος και ευαγγελιστής Ιωάννης είδε το φοβερό όραμα της Αποκαλύψεως (Αποκ. 1,10), το οποίο παραστατικά μάς παραθέτει στο δυσερμήνευτο βιβλίο του. Αλλά και η Δευτέρα του Κυρίου Παρουσία θα γίνει ημέρα Κυριακή. Και αυτή η ημέρα, αδελφοί μου χριστιανοί, δεν θα έχει εσπέρα, δεν θα έχει νύχτα. Θα είναι αβράδια στη Κυριακή! Ώστε όλη η αιώνια ζωή, αδελφοί χριστιανοί, θα είναι μια αιώνια Κυριακή!
3. Τόσο πολύ ιερή και άγια είναι η ημέρα της Κυριακής, ω ευσεβείς χριστιανοί. Γι΄ αυτό, σαν χριστιανοί βαπτισμένοι και μυρωμένοι, πρέπει να τιμούμε ιδιαίτερα την ημέρα αυτή. Την ημέρα της Κυριακής όλοι στην Εκκλησία, στην θεία Λειτουργία, για να παίρνουμε απ΄ αυτήν την Χάρη του Θεού, λέγοντας στο τέλος: «Είδομεν το Φως το αληθινόν, ελάβομεν Πνεύμα επουράνιον». Την Κυριακή να την τιμούμε ιδιαίτερα μελετώντας περισσότερο τον λόγο του Θεού και κάνοντας περισσότερες αγαθοεργίες την ημέρα αυτή.
Τί συμβαίνει όμως, χριστιανοί μου, στην πατρίδα μας την ημέρα της Κυριακής από τους περισσότερους Έλληνες; Για να μη σας λέγω πολλά, όπως είπε κάποτε θρηνώντας ο αείμνηστος στάρετς της Φλώρινας π. Αυγουστίνος, για πολλούς Έλληνες η ημέρα αυτή είναι «σατανική» και όχι Κυριακή ημέρα. Για να φθάσουμε στο σημερινό κατάντημα και την βλασφημία που θέλουν να πράξουν οι πολιτικοί μας άρχοντες με το να καταργήσουν δια νόμου την αργία της Κυριακής ημέρας.
4. Κατά πρώτον, έχουμε να πούμε ότι στους ευσεβείς χριστιανούς δεν περνούν διατάξεις ενάντιες με την πίστη τους και τις ιερές παραδόσεις τους. Όσοι είναι πραγματικά πιστοί χριστιανοί, γι΄ αυτούς, όσοι αντίχριστοι νόμοι και να εκδοθούν, πάνω απ΄ όλα είναι η πίστη των Πατέρων τους. Με τους αντίχριστους νόμους έρχεται η ώρα να αποδείξει ο καθένας πόσο μέσα του έχει δυνατή την πίστη του και την αγάπη του στον Χριστό. Για τον πιστό χριστιανό η Κυριακή είναι Κυριακή. Ο πιστός χριστιανός την Κυριακή ημέρα οπωσδήποτε θα πάει στην Εκκλησία του, για να πάρει την Χάρη του Θεού και να κοινωνήσει των Αχράντων Μυστηρίων. Ήρθε η ώρα με τους αντίχριστους νόμους και διατάξεις οι πιστοί χριστιανοί να δώσουν μαρτυρία για την πίστη τους, έστω και αν αυτή η μαρτυρία φέρει και το μαρτύριό τους. Ό,τι λοιπόν και αν συμβεί και ό,τι και αν αποφασιστεί από ψηλά, η πίστη και τα ιερά θέσμια δεν θα χαθούν από τα εκλεκτά παιδιά του Θεού, και ας είναι λίγα. Αλλά, μιλάμε γενικώτερα για την αγαπημένη μας πατρίδα την Ελλάδα. Τί συμβαίνει επιτέλους; Βάλθηκαν, χριστιανοί μου, μερικοί, με διάφορες προφάσεις, να βγάλουν από την πατρίδα μας το ωραίο ένδυμα των ιερών της παραδόσεων και να την παραδώσουν γυμνή από τον πατρώο στολισμό της. Να την κάνουν δηλαδή, όπως τα άλλα έθνη, μία ανεξίθρησκη και άθεη χώρα.
5. Κατά πρώτον, παρακαλούμε τους κυρίους πολιτικούς μας να σκεφθούν ότι είναι άρχοντες χώρας ορθοδόξου και να μην ψηφίσουν τον αντίχριστο νόμο περί καταργήσεως της Κυριακής. Δεύτερον, τους απειλούμε ότι αν πράξουν κάτι τέτοιο, θα έχουν ζωηρά αντίδραση και τον έλεγχο και την πολεμική του κλήρου και του πιστού λαού, ο οποίος είναι φύλακας των ιερών του παραδόσεων.
Προσωπικά δηλώνω ότι στην επαρχία Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, όπου με ελέησε ο Κύριος να διακονώ, θα ομιλώ συχνά και με δύναμη για το ανοσιούργημα αυτό της βεβηλώσεως της Κυριακής ημέρας. Και δηλώνω επίσης προκαταβολικώς δεν θέλω να δω στα μάτια μου υπουργό της Επαρχίας που διακονώ, ο οποίος συγκατατέθηκε να ψηφίσει αυτόν τον αντίχριστο νόμο της βεβηλώσεως της Κυριακής. Θα κόψω την καλή κοινωνία μαζί του που έχω έως τώρα. Θα χαιρετώ με αγάπη και με σεβασμό έναν χριστιανό γύφτο και μια γύφτισσα, αλλά θα αποστρέφομαι τον βουλευτή και τον υπουργό εκείνο, που ψήφισε νόμο για την κατάργηση της Κυριακής ημέρας.
Τα υπόλοιπα θα τα βρει από τον Θεό! Θα μάθουν από τα πράγματα όλοι όσοι πάνε κόντρα με το νόμο του Θεού, ότι «είναι σκληρό πράγμα να χτυπάει κανείς τα καρφιά με γυμνά τα πόδια» (Πράξ. 26,14)!
Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε
ΠΗΓΗ: http://www.votegreece.gr/archives/38659

*************************

*************************



Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ “ΡΙΧΝΕΙ” ΤΗΝ ΠΙΕΣΙΝ

          ΌΣΟ περισσότερο εκκλησιάζεται κανείς, όσο περισσότερο χρόνο παραμένει στην Εκκλησία και όσο πιστεύει στον Θεό, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει να παρουσιάζει χαμηλότερη πίεση αίματος!  Ποιός…. Θρησκόληπτος τα λέει αυτά;  Η Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Νορβηγίας!
          Συγκεκριμένα, μεγάλη επιστημονική έρευνα, που έγινε σε δείγμα 120.000 ανθρώπων υπό τους καθηγητές Γιόστει Χόλμεν και Τιργκιρ Σόρενσεν, έδειξε πως το 4% απ’αυτούς που εκκλησιαζόταν τακτικά, παρουσίαζε χαμηλότερη πίεση αίματος!  Η όντως εντυπωσιακή αυτή έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό International Journal of Psychiatry and Medicine.
          Η έρευνα αυτή των Νορβηγών έρχεται να επιβεβαιώσει παλαιότερη των Αμερικανών, η οποία είχε δείξει μια πιθανή σχέση ανάμεσα στον χρόνο εκκλησιασμού και στο επίπεδο πιέσεως του αίματος.  Επιπλέον έρχεται να προστεθεί στο πλήθος των επιστημονικών ερευνών, που γίνονται κατά καιρούς, απ’ τις οποίες τι προκύπτει;  Πως οι θρησκευόμενοι απολαμβάνουν καλύτερη υγεία.
          Άρα η Πίστη σώζει… και την υγεία μας!

Πηγή:Εκκλησιαστική Εφημερίς "Ορθόδοξος Τύπος" 9 Ματρίου 2012

Κυριακή, 24 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ : Η ΚΛΟΠΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΣ

ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ

Η κλοπή του χρόνου μας


Κάποτε ο διάβολος κάλεσε μια παγκόσμια συνέλευση δαιμόνων. Στην εναρκτήρια ομιλία του, ανάμεσα στα άλλα, είπε:
«Δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τους Χριστιανούς να πηγαίνουν στην εκκλησία.
Δεν μπορούμε να τους εμποδίσουμε να διαβάζουν την Αγία Γραφή και να γνωρίζουν την αλήθεια.
Δεν μπορούμε ούτε ακόμα και να τους εμποδίσουμε να έχουν μια ζωντανή στενή σχέση με τον Σωτήρα τους.
Άπαξ και αποκτήσουν αυτήν τη σύνδεση με τον Ιησού, εμείς χάνουμε κάθε δύναμη πάνω τους.
….Έτσι, το μόνο που μας μένει είναι να τους κλέψουμε το χρόνο τους. Ας πηγαίνουν στην εκκλησία, δεν πειράζει, ας έχουν εκεί τις συνεστιάσεις τους κι όλα τα υπόλοιπα.
Ας έχουν έργο και δράση. Μόνο να μην έχουν χρόνο να αναπτύξουν αυτή τη ζωντανή σχέση με τον Ιησού.
…Να τι θέλω από σας. Αποσπάστε τους την προσοχή από τον Σωτήρα τους και εμποδίστε τους από του να έχουν θερμή και στενή σχέση μαζί Του όλη μέρα. Ας τους παρασύρουμε σε μια χαλαρή σχέση με τον Ιησού, τυπική σχέση, χωρίς γνήσια πίστη και αγάπη γι’ Αυτόν.
Πώς θα το κάνουμε αυτό; ρώτησαν τότε οι δαίμονες.
Βάλτε τους να ασχολούνται με τα δευτερεύοντα θέματα και βρείτε τρόπους αμέτρητους να κρατάτε απασχολημένο το μυαλό τους, απάντησε.
Βάλτε μέσα τους τον πειρασμό να ξοδεύουν, να ξοδεύουν, να ξοδεύουν και να δανείζονται χρεώνοντας τις κάρτες τους.
Πείστε τις γυναίκες τους να πάνε να δουλεύουν πολλές ώρες εκτός σπιτιού και τους
άνδρες να δουλεύουν 6-7 μέρες την εβδομάδα, 10-12 ώρες την ημέρα, έτσι ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες του τρόπου ζωής τους.

Εμποδίστε τους να ξοδεύουν χρόνο με τα παιδιά τους. Έτσι, καθώς θα διασπάται η οικογένειά τους, σύντομα το σπίτι δεν θα αποτελεί πια για αυτούς καταφύγιο από την πίεση της δουλειάς τους.
Κρατάτε πάντα το μυαλό τόσο γεμάτο με ερεθίσματα ώστε να είναι αδύνατο να ακούσουν τη σιγανή και απαλή φωνή του Θεού.
1. Βάλτε τους να παίζουν το ραδιόφωνο και το κασετόφωνο όποτε οδηγούν.
2. Φροντίστε να έχουν συνεχώς ανοιχτά στο σπίτι τους τα CD, το βίντεο, την τηλεόραση και τους υπολογιστές.
3. Βάλτε σε κάθε κατάστημα κι εστιατόριο που μπαίνουν μουσική που να παίζει ασταμάτητα. Αυτό θα συννεφιάζει το μυαλό τους και θα αδυνατίζει την κοινωνία τους με τον Χριστό μέσω της προσευχής.
4. Γεμίστε τα τραπέζια τους με περιοδικά και εφημερίδες. Κάντε τους υπερκαταναλωτικά όντα, να αγοράζουν, να ξοδεύουν χωρίς να έχουν τίποτα από αυτά πραγματική ανάγκη. Να ασχολούνται, να ταλαιπωρούνται και να απομακρύνονται από τον Ιησού Χριστό.
5. Σφυροκοπάτε τα μυαλά τους ακατάπαυστα με ειδήσεις όλο το 24ωρο.

6. Γεμίστε τους δρόμους με διαφημιστικές αφίσες, ώστε να μην τους αφήνετε στιγμή σε ησυχία όσο οδηγούν ή περπατούν.
7. Πλημμυρίστε τα γραμματοκιβώτιά τους με άχρηστα διαφημιστικά, καταλόγους ρούχων, τυχερών παιχνιδιών και κάθε τι που προάγει ψεύτικες ελπίδες ευημερίας.
8. Βάλτε κοκαλιάρικα μοντέλα στα εξώφυλλα των περιοδικών και στην τηλεόραση ώστε οι άνδρες να θεωρούν αυτά ως πρότυπα ομορφιάς και να μην ικανοποιούνται με την εμφάνιση της γυναίκας τους.
9. Δώστε κούραση στις συζύγους ώστε τα βράδια να μην είναι σε θέση να χαρούν σαν ζευγάρια με τους άνδρες τους. Δώστε τους πονοκεφάλους ώστε οι άνδρες να έχουν παράπονα, πικρίες και να αρχίσουν να ψάχνουν αλλού για ευχαρίστηση. Αυτό θα διαλύσει γρήγορα τις οικογένειες.
10. Διαφημίστε τον Αϊ Βασίλη ώστε να κλέψετε την προσοχή των παιδιών από το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων.
11. Το Πάσχα διαδώστε τα κουνελάκια και τα κόκκινα αυγά στη θέση του μηνύματος της Ανάστασης και της νίκης της αμαρτίας.
12. Ακόμα και στη διασκέδασή τους φέρτε τους στα άκρα. Όταν γυρίζουν από διακοπές να είναι πτώμα στην κούραση και να έχουν μετανιώσει για τις επιλογές τους.
13. Μην τους αφήνετε να βγαίνουν στη φύση και να παρατηρούν ό,τι ο Θεός έφτιαξε.
14. Αντί για αυτό, στέλνετέ τους σε λούνα παρκ, γήπεδα, κινηματογράφους, παιδότοπους και κονσέρτα.
15. Κρατάτε τους πάντα υπεραπασχολημένους. Να μη σκέφτονται, να μην αναζητούν, να μη προβληματίζονται.
16. Και όταν συναντώνται για πνευματική συντροφιά με άλλους πιστούς, κάντε ώστε να φεύγουν από κει με διαταραγμένη συνείδηση.
17. Δώστε τους να ασχολούνται με τόσους πολλούς ‘καλούς’ στόχους, που να μην έχουν χρόνο ούτε ανάγκη να εκζητήσουν τη δύναμη του Ιησού στη ζωή τους.
18. Σύντομα θα δουλεύουν ασταμάτητα για αυτόν το καλό σκοπό, που όμως ο Θεός δεν τους ανέθεσε, θυσιάζοντας την υγεία τους και την οικογένειά τους σ’ αυτόν με μεγάλη πιθανότητα να τα χάσουν και τα δύο.
Θα δουλέψει σίγουρα το σχέδιο αυτό.»
Οι δαίμονες έτρεξαν γρήγορα να βάλουν σε εφαρμογή όλα αυτά, ώστε οι Χριστιανοί να μην έχουν χρόνο για τον Σωτήρα τους.
Πηγή:gerontiko.gr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 



Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

« ΤΑ ΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ »

     «Σήμερον της ευδοκίας Θεού το προοίμιον, και της των ανθρώπων σωτηρίας η προκήρυξις. Εν ναώ του Θεού τρανώς η Παρθένος δείκνυται, και τον Χριστόν τοις πάσι προκαταγγέλλεται. Αυτή και ημείς μεγαλοφώνως βοήσωμεν˙ Χαίρε της οικονομίας του Κτίστου η εκπλήρωσις».
     Μία από τις κυριότερες και μεγαλύτερες Θεομητορικές εορτές του έτους είναι τα «Εισόδια» της Θεοτόκου. Η Εκκλησία μας την τιμά στις 21 Νοεμβρίου, με ιδιαίτερη λαμπρότητα. Η σημασία της εορτής αυτής είναι μεγάλη και ιερή. Αποτελεί τήν βάση και την αρχή για όλη την μετέπειτα ζωή της Θεοτόκου.
     Όπως γνωρίζουμε, η Παναγία Θεοτόκος, γεννήθηκε από γονείς γηραιούς, τον Ιωακείμ και την Άννα, που είχαν παρακαλέσει με πολύ πόνο τον Θεό να τους δώση ένα τέκνο και να το αφιερώσουν στο Ναό Του. Πραγματικά, αυτό και έκαναν. Οταν δηλαδή η Μαρία έγινε τριών ετών την έφεραν οι ίδιοι οι γονείς της στο Ναό και την παρέδωσαν στα χέρια του Ζαχαρία του ιερέα. Αυτός την αγκάλιασε, την ευλόγησε και είπε: «Εμεγάλυνε ο Κύριος το ονομά σου σε όλες τις γενεές. Με σένα θα ευλογηθούν τα έθνη και ο Κύριος θα λυτρώση τους υιούς του Ισραήλ». Και ανέβασε την τριετή Μαρία στο εσωτερικό του θυσιαστηρίου, όπου ο Θεός την χαρίτωσε. Και ευφράνθηκε η Παναγία και με αγαλλίαση ψυχής εσκίρτησε και όλοι πνευματικά πανηγύρισαν που έμεινε στο Ναό τον Άγιο, για να αγιασθεί και να γίνει αργότερα η Μητέρα του ίδιου του Θεού.

ΣΠΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΕΙΣΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

     Στην εικονογράφηση του γεγονότος των Εισοδίων της Θεοτόκου, βλέπουμε, στο κέντρο την Παναγία σαν μικρό τριετές κοράσιον, που όμως έχει όλη την ιερότητα της μέλλουσας Μητέρας του Θεού. Ο ιερέας Ζαχαρίας ο μετέπειτα πατέρας του Προδρόμου, έχει ακουμπήσει ευλαβικά και στοργικά το χέρι του επάνω στην κεφαλή της. Την ευλογεί και την υποδέχεται στα άγια των αγίων, φορώντας ενδύματα λειτουργικά και διακριτικό της ιερωσύνης στην κεφαλή του. Η Παναγία στέκει με ιερή σιγή απέναντί του έχει τα χέρια της σε στάση ευλαβική και συγχρόνως κινητική απέναντί του, που δηλώνει την προθυμία και την χαρά της προσελεύσεώς της στον Ναό του Κυρίου. Αυτό είναι το σχέδιο και το θέλημα του Θεού και η προαιώνια βουλή του για την σωτηρία των ανθρώπων.
     Το ίδιο ευλαβικά και με ιερή συγκίνηση εικονίζονται και οι γέροντες γονείς της Ιωακείμ και Άννα. Την παραδίδουν στα χέρια του Ζαχαρία με μια κίνηση πολύ εκφραστική, που δηλώνει την προθυμία τους να εκπληρώσουν την υπόσχεσή τους στο Θεό και να του αφιερώσουν το μονάκριβο παιδί τους, που το απέκτησαν μετά από πολλών χρόνων προσευχή και νηστεία και σε γήρας προχωρημένο. Όμως η αγάπη στο Θεό επισκιάζει τα σπλάχνα της στοργής της ανθρώπινης φύσης. Έχουν στραμμένα τα βλέμματά τους στην παιδίσκη τους Μαρία, προσέχοντάς την με πολύ συγκίνηση.
     Πίσω τους βλέπουμε πολλές νεάνιδες, να κρατούν λαμπάδες αναμμένες και να προπέμπουν την Παναγία οδηγώντας την στο Ιερό, όπου έμεινε σαν περιστερά ηγιασμένη και έγινε η λαμπάδα του Θεού, η κατοικία Του, ο ναός Του, το θυσιαστήριο και η λατρεία η ζώσα και καθαρά.
     «Ο καθαρώτατος Ναός του Σωτήρος, η πολυτίμητος παστάς και Παρθένος, το ιερόν θησαύρισμα της δόξης του Θεού, σήμερον εισάγεται, εν τω οίκω Κυρίου, την χάριν συνεισάγουσα, την εν Πνεύματι Θείω˙ ην ανυμνούσιν Άγγελοι Θεού˙ Αύτη υπάρχει σκηνή επουράνιος».

ΠΗΓΗ: http://www.ecclesia.gr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου


ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

ΗΧΗΡΟ ΡΑΠΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ


ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΑΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΑ ΝΕΑ"-26.07.2013

Ο ΛΑΟΣ  ΕΔΩΣΕ……
…..ENA  ΗΧΗΡΟ ΡΑΠΙΣΜΑ  ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ!

________Ήλθε, λοιπόν, και η πολυπόθητη εκείνη Κυριακή κατά την οποία θα γινόταν για πρώτη φορά το άνοιγμα των καταστημάτων, ώστε η έως χθές Ορθόδοξος Ελλάδα μας να κάνει ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της χειραφετήσεώς της από τους θεσμούς, τις παρακαταθήκες και τις αρχές των παλαιοτέρων γενεών,  τις πατροπαράδοτες παραδόσεις του Λαού μας! Ήταν η Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013!
_________Οι Κυβερνητικοί παράγοντες, χαμένοι μέσα στα οικονομικά προβλήματα, δεν μπόρεσαν να καταλάβουν τι έγκλημα επιτελείται με την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας! Χωρίς βαθύτερη έρευνα του ζητήματος προέβησαν στη νομοθετική θέσπιση του μέτρου μόνο και μόνο, για να ικανοποιηθούν οι Κατοχικές Δυνάμεις, που τώρα μας κυβερνούν,
μάλιστα δε ο Εβραιο-Μασσωνικό-Τεκτονικός Παράγων, που κρύβεται πίσω από όλα αυτά τα μέτρα! Δεν θα ευρίσκωμαι στη ζωή, για να το επιβεβαιώσω, προβλέπω όμως ότι ο Εβραϊκός Παράγων ωθεί σήμερα στην κατάργηση της αργίας της Κυριακής,  που είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των απανταχού Ορθοδόξων, ώστε αργότερα να επιβάλη διεθνώς ως ημέρα  αργίας το Σάββατο των Εβραίων, το Σάββατο που απαρεγκλήτως τηρούν οι σταυρωτές του Σωτήρος μας Χριστού οι αυτο-καταραμένοι Εβραίοι! Δεν είδατε άραγε τόσο τον άλλοτε Πρωθυπουργό κ. Γεώργιο Παπανδρέου προχθές, όσο και τον Υπουργό  της παρούσης Κυβερνήσεως κ. Δένδια, οι οποίοι - όταν επισκέφθηκαν το Ισραήλ- χωρίς ενδοιασμό φόρεσαν στο κεφαλάκι τους το Εβραϊκό Σύμβολο;
______________Στην κοινωνική στρατόσφαιρα οι ημέρες της εβδομάδος έχουν καταχωρισθή ως εξής:
1.     Η Κυριακή είναι η ημέρα των Ορθοδόξων,
2.     Το Σάββατο είναι η ημέρα των Εβραίων,
3.     Η Παρασκευή είναι η ημέρα των Μουσουλμάνων.
Οι δύο τελευταίες κατηγορίες, δηλ οι Εβραίοι και οι Μουσουλμάνοι, τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια την αργία της θρησκείας των. Εμείς, τα τέκνα της μόνης αληθινής Θρησκείας, θεωρητικά καταπατήσαμε την αργία της Κυριακής, την ημέρα του Κυρίου μας.
_____________Λέγω και γράφω «θεωρητικά», διότι τόσον η δικομματική Κυβέρνηση, όσον –δυστυχώς δε, δυστυχέστατα- και η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος δεν αντιστάθηκαν στα κελεύσματα και τις απαιτήσεις των αντίχριστων Εβραιο-Μασσόνων! Αυτό που δέν επράξαμε εμείς οι Ιεράρχες, τό έπραξεν ο Λαός μας και ιδιαίτερα ο εμπορικός κόσμος της Χώρας! Όλοι σχεδόν οι Αντιπεριφερειάρχες της Χώρας "Ψήφισαν επτά Κυριακές τον χρόνο"! "Διστάζουν οι περισσότεροι ..να επιτρέψουν τη λειτουργία των καταστημάτων..." αναγνώσαμε με ικανοποίηση στον ημερήσιο Τύπο. ( βλ. ΤΑ ΝΕΑ, 15 Νοεμβρίου 2013, σελ. 19). Και η εφημερίδα αναγράφει τους Νομούς, όπου  με διοικητικές Αποφάσεις καθωρίσθησαν οι επτά (7) Κυριακές του έτους, που θα παραβιάζεται η αργία της Κυριακής: Αχαΐα, Ηλεία, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Λάρισα, Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά, Λευκάδα κλπ. σήκωσαν τό Λάβαρο καί είπαν τό μεγάλο ΟΧΙ! Όχι, δεν θέλουμε να δουλεύουμε την Κυριακή!   
___________ Ο Λαός μας, λοιπόν, αντιστάθηκε! Αλλά με τον τρόπο αυτό έδωσε ένα ηχηρό ράπισμα σε εμάς τους γλυκανάλατους Αρχιερείς του εικοστού πρώτου αιώνος, οι οποίοι αδιαφορούμε για την κατάλυση των ηθικών και πνευματικών αξιών, που συντελείται, με ταχύτατους μάλιστα ρυθμούς, στη σύγχρονη Ελλάδα! Στην Ιεραρχία της Ελλάδος υπάρχουν ευάριθμοι λαλίστατοι Αρχιερείς, οι οποίοι έχουν αναλωθή να προβαίνουν σε δηλώσεις για να κατακρίνουν άτομα ή ομάδες του πολιτικού στερεώματος, αλλά μερικοί εξ αυτών για  την αργία της Κυριακής δεν άρθρωσαν  λέξη!
_________Η Ιερά Σύνοδος, δηλ. η Διοίκηση της Εκκλησίας, σήμερα εξαντλεί όλες της τις δυνάμεις στην άσκηση της φιλανθρωπίας, στα συσσίτια, στα κοινωνικά παντοπωλεία κλπ., για να προσφέρη δηλ. «τον επιούσιο άρτο» στους συνανθρώπους, αλλά για τον «ουράνιο άρτο» φαίνεται σαν να μη πολυ-νοιάζεται! Αυτό και μόνο το γεγονός αποκαλύπτει και καταδεικνύει το βάθος της πνευματικής κρίσεως, την οποία διέρχεται η εποχή μας! Η Ελλάδα χάνεται! Η Ορθοδοξία βάλλεται εδώ στο λίκνο της! Και η Ιεραρχία με την .........σιωπήν της ανέχεται το γενικό ξεχαρβάλωμα!
______________Ερωτώ κάθε καλόπιστο αναγνώστη του ιστοτόπου μας: Αντιλήφθηκε άραγε ο Ελληνικός Λαός, ότι η Ιεραρχία της Εκκλησίας μας κατά μήνα Οκτώβριο συνεδρίαζε επί τέσσερες ημέρες;  Αισθάνθηκε μήπως τον παλμό της Ιεραρχίας στο πνευματικό του «πετσί»; Έλαβε μηνύματα σωστικά από την θρησκευτική Ηγεσία του;  Στηρίχθηκε, άραγε, στην πίστη του με όσα αποφασίσθηκαν μέσα στην Αίθουσα των Συνεδριών, την οποίαν, κακώς κατά την ταπεινή μας γνώμη, μερικοί Ιεράρχες μάλιστα ωνόμασαν και «Αγία Τράπεζα»;
_____________Ειδικώτερα ως πρός το θέμα της μη καταργήσεως της Κυριακάτικης αργίας ο ευσεβής, και προδομένος πια, Λαός μας, άκουσε την φωνή της Εκκλησίας;  Είδε να γίνωνται κάποια διαβήματα; Αντιλήφθηκε μήπως κάποιες αντιδραστικές φωνές εκ μέρους της Ιεράς Συνόδου; 
___________Η απάντηση, δυστυχώς, είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ! Όχι δεν ακούσθηκε η φωνή της Μητρός Εκκλησίας; Ο ευσεβής Λαός αισθάνθηκε προδομένος! Γι’ αυτό ακριβώς και επήρε στα χέρια του την υπόθεση. Άνοιξαν, λοιπόν, τα καταστήματα, όπου τούτο συνέβη, αλλά οι χριστιανοί μας αρνήθηκαν να εισέλθουν και να ψωνίσουν κάτι! Το πιο σημαντικό είναι, ότι επαγγελματικοί Σύλλογοι έλαβαν Αποφάσεις και εξέδωσαν Ψηφίσματα, διά των οποίων πολέμησαν την νομοθέτηση περί καταργήσεως της Κυριακάτικης αργίας! Αυτή η στάση, αυτή η άρνηση συμμορφώσεως των εμπόρων στο άνοιγμα των καταστημάτων τους κατά την Κυριακή, ας το επαναλάβω,  αποτελεί και το πιο ηχηρό ράπισμα, που έδωσαν στην πλειονότητα των αδελφών Αρχιερέων, που έδειξαν αδιαφορία!
________Από τη θέση αυτή θέλουμε να ευχαριστήσουμε τόσο τον κ. Πρόεδρο του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Αιγίου κ. Ευαγ. Ευαγγελίου, όσο και τον Αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας κ. Γρηγ. Αλεξόπουλο, διότι με τις Δηλώσεις των αντιτάχθηκαν στην γενική κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας. Εδώ στο Αίγιο στις 3 Νοεμβρίου ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΝ τα καταστήματα της πόλεως.
_________Στη σημερινή μας ανάρτηση, λοιπόν,  συγκεντρώσαμε μερικά δημοσιεύματα, από τα οποία καταδεικνύεται η επαινετή στάση του εμπορικού κόσμου στο ζήτημα της μη καταργήσεως της αργίας κατά την Κυριακή και τα παρουσιάζουμε. Εύχομαι στην πλειονότητα  των Ιεραρχών Αδελφών μας να ανοίξη τα ματάκια της και να ατενίση με υπευθυνότητα την σημερινή πραγματικότητα. Η Ελλάδα αλλάζει! Η Ορθοδοξία βάλλεται! Ο Χριστός διώκεται από τις καρδιές των νεωτέρων Ελλήνων. Το δίδυμο «Ελλάδα και Ορθοδοξία» ή «Ορθόδοξος Ελλάδα» προωθείται στο χρονοντούλαπο  της ιστορίας……
__________Από τη θέση αυτή επιθυμούμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε ένα μικρό αριθμό Αρχιερέων Αδελφών μας, οι οποίοι -μαζί με τον υποσημειούμενο- υπέγραψαν μια Αίτηση για έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας, η οποία όμως δεν καρποφόρησε. Εις αυτούς πρέπει να προστεθούν και ελάχιστοι άλλοι, οι οποίοι απευθύνθησαν αυτοτελώς ίσως προς την Δ.Ι.Σ. ή και προέβησαν σε δημοσίευση σχετικών κειμένων. Όλοι μαζί όμως δεν κατωρθώσαμε να συμπληρώσουμε τον μαγικό αριθμό των είκοσι οκτώ (28)  αιτούντων, ώστε η αίτησή μας προς την Διαρκή Ιερά Σύνοδο να τύχη επεξεργασίας! Έτσι λοιπόν χάθηκε μια ευκαιρία να ακουσθή εγκύρως και εγκαίρως η φωνή της Μητρός Εκκλησίας!  
_________Τώρα επίσης χάνεται μια ακόμη ευκαιρία, να υψώσουμε δηλ. την φωνή μας κατά του Νομοσχεδίου για τόν ρατσισμό, με το οποίον φιμώνεται πια το στόμα των Κληρικών και κάθε έντιμου ανθρώπου, αφού μας απαγορεύεται να μιλάμε για την ομοφυλοφιλία, για τους αιρετικούς, για τους αθέους, για την μαγεία καί για κάθε μορφή κοινωνικής - ηθικής - θρησκευτικής διαστροφής ή πλάνης!  Ελπίζουμε, ότι ο Πρωθυπουργός κ. Αντ. Σαμαράς με την αυξημένη προσοχή του στο Νομοσχέδιο αυτό θα συμπληρώσει τό κενό της εκκλησιαστικής σιωπής ή και αδιαφορίας!
____________Η Ελληνική Κοινωνία σήμερα μαστίζεται από την οικονομική κρίση!  Αυτή όμως είναι και η καλλίστη ευκαιρία, ώστε οι παράγοντες της παγκοσμιοποιήσεως να προωθήσουν τα καταλυτικά σχέδιά τους! Ένας ανήσυχος Έλληνας, συγγραφεύς και εκπαιδευτικός, σε μια ανοικτή επιστολή του γράφει και τα εξής αξιοσημείωτα:
…όλα τα στρώματα και κόμματα του λαού μας έχουν κατακλυσθεί μεταπολιτευτικώς από «μαϊμοῦ» κομμουνιστές και αριστερούς, από ψεύτικους δηλ. οπαδούς και θιασώτες της κομμουνιστικής ιδεολογίας….με ιδεολογικό και στρατηγικό τους Κέντρο το λεγόμενο «Παιδαγωγικό Ινστιτούτο». Είναι κατακυριολεξία «Ίδρυμα Κίσσιγκερ» (αυτού του βδελυρού ανθέλληνα και θερμού Εβραιο-αμερικανολάτρη, πρώην Υπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ) στην καρδιά της Αθήνας, που αυτό προκάλεσε και προκαλεῖ όλους τους ολέθρους κατά του Ελληνισμού……» (Δημήτριος Σιώζος).
    __________Το παρόν σημείωμά μας αναρτάται σαν μια έντονη διαμαρτυρία της ψυχής μας προς το Ιερό Σώμα της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, διότι στο ζήτημα της μη καταργήσεως της κυριακάτικης αργίας αναδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων! Η ιστορία έχει καταγράψει πλέον, ότι κατά το έτος 2013 από την Κυβέρνηση της Ελλάδος-Εκτελεστικό Όργανο μιάς δαιμονικής Τρόϊκας- έγινε νομοθετική ρύθμιση διά της οποίας -νομοθετικά τουλάχιστον-  καταργήθηκε το δικαίωμα των εργαζομένων να ξεκουράζωνται κατά την Κυριακή, όλα δέ αυτά συνετελέσθησαν  με την σιωπηρή ανοχή των παραγόντων της Εκκλησίας της Ελλάδος! Οι εργαζόμενοι αντέδρασαν δυναμικά, οι Ιεράρχες ΟΧΙ!  Κάποιοι εξ ημών των Αρχιερέων είδαν τόν κίνδυνον εκ της Χρυσής Αυγής και αντέδρασαν! Αλλά την καταπάτηση της 6ης Εντολής του Θεού περί τηρήσεως μιάς ημέρας της εβδομάδος ως ημέρας αργίας, προσευχής και αφιερωμένης εις τόν Κύριον της Δόξης δεν την είδαν! Δεν την άκουσαν!  Και δεν ενωχλήθησαν!  
Αίγιον, 18 Νοεμβρίου 2013
+ Ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος

**************
ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ!
Μακαριώτατον
Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος
Κύριον κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
Πρόεδρον της Ιεράς Συνόδου
Ιω. Γενναδίου, 14
115 21 ΑΘΗΝΑΣ 
Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013 
  Μακαριώτατε,
  Σεβασμιώτατοι εν Χριστώ Αδελφοί,

ΕΦΗΜ. ΕΣΤΙΑ 10/8/2013

 Το ζήτημα της διά νόμου καταργήσεως της κατά Κυριακήν ισχυούσης αργίας των καταστημάτων, ως διαφαίνεται, προωθείται ολοταχώς προς ρύθμισιν. Κατόπιν τούτου φρονούμεν, ότι υπό τας παρούσας περιστάσεις, λαμβανομένου σοβαρώς υπ’ όψιν και του γεγονότος,  ότι η αρμοδία Δ.Ι.Σ. δεν κατώρθωσε να αποτρέψη τον επικρεμάμενον κίνδυνον, επιβάλλεται η άμεσος και έκτακτος σύγκλησις της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας με μοναδικόν θέμα εις την Ημερησίαν αυτής Διάταξιν το θέμα τούτο.
Όθεν, επικαλούμενοι την διάταξιν του άρθρου 6 παράγρ. 1γ του ισχύοντος Καταστατικού Χάρτου (Ν. 590/1977), ευλαβώς εξαιτούμεθα και παρακαλούμεν, όπως συγκαλέσητε εκτάκτως την Ι.Σ.Ι., προκειμένου να επιληφθή του θέματος και να λάβη τας αναγκαίας αποφάσεις και διά τα καθ’ ’Υμας.


 ΟΙ ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΙ
ΕΦΗΜ. ΕΘΝΟΣ 19/7/2013  
1.      + Ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος
2.      + Ο Σερβίων και Κοζάνης Παύλος
3.      + Ο Γλυφάδας Παύλος
4.      + Ο Κυθήρων Σεραφείμ
5.      + Ο Πειραιώς Σεραφείμ
6.      + Ο Καρπενησίου Νικόλαος
7.      + Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος
8.      + Ο Μονεμβασίας και Σπάρτης Ευστάθιος
9.      + Ο Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου Ιερόθεος
10.  + Ο Ζακύνθου Διονύσιος
11.  + Ο Ξάνθης και Περιθωρίου Παντελεήμων
12.  + Ο Χίου, Ψαρρών και Οινουσσών  Μάρκος
13. + Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς

                     

                  
 *************
Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΚΕΝΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ  ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΤΗΝ ΑΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

ΕΦΗΜ. Η ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ 7/11/2013

ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΑΝ!!!


 ************

ΕΦΗΜ. Η ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ  7/11/2013  
 ************

Εφημερίδα : ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ 8/11/2013
 ************


Δήμητρα Σκούφου  | ΤΑ ΝΕΑ: 05/11/2013

Ανοικτά καταστήματα μόνο επτά Kυριακές, ζητούν οι εμπορικοί σύλλογοι

Αντιπεριφερειάρχες και εμπορικοί σύλλογοι αντίθετοι σε περισσότερες

 

Απρόθυμοι να επιτρέψουν τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων περισσότερες Κυριακές τον χρόνο είναι οι αντιπεριφερειάρχες, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις.



************ 

Ενισχύεται το μέτωπο «Ποτέ την Κυριακή»!
 «Nα αποτραπεί οποιαδήποτε συζήτηση στη Βουλή για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές» ζητούν επαγγελματοβιοτέχνες, έμποροι και εργαζόμενοι από την κυβέρνηση.

«ΕΦΗΜ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - 05.07.2013»
************
  
«Ποτέ την Κυριακή» στη λειτουργία των καταστημάτων λένε και οι περιφέρειες Αττικής


Την αντίθεσή τους στη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων για επτά επιπλέον Κυριακής εκφράζουν με τη σειρά τους και οι αντιπεριφερειάρχες της Αττικής, μετά τους εμπόρους και τους εργαζόμενους. 
Πηγή: iefimerida.gr 

************

Πηγή: www.newsbomb.gr
ΕΣΕΕ: Απογοήτευση για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές

        
Επτά στους 10 εμπορικούς συλλόγους δεν πρότειναν το άνοιγμα των
καταστημάτων την Κυριακή και άνοιξαν 1 στα 4 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και 1 στα 3 καταστήματα στην Αττική.
          Για την πλειονότητα, δε, όσων άνοιξαν η επιπλέον ενίσχυση που ανέμεναν για το ταμείο τους δεν ήρθε ποτέ, υποστηρίζει η ΕΣΕΕ, κατόπιν έρευνας που διενήργησε.
          Σε ανακοίνωση της ΕΣΕΕ αναφέρεται ότι από τα στοιχεία που έχει στην διάθεσή της η ΕΣΕΕ και το ΙΝΕΜΥ, κατά την πρώτη Κυριακή προαιρετικής λειτουργίας η εμπορική κίνηση σε όσα καταστήματα επέλεξαν να είναι ανοιχτά, με εξαίρεση το κέντρο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και εν μέρει του Πειραιά, της Κηφισιάς και της Γλυφάδας, δεν ανταποκρίθηκε στις αναμενόμενες προσδοκίες.

************

Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ: ΚΟΣΜΟΣΥΡΡΟΗ ΣΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΡΜΟΥ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΟΜΩΣ ΟΣΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΣΟΥΝ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΡΗΜΩΝΕ

Γιορτή για τα πολυκαταστήματα, συννεφιά για τους υπολοίπους

«Δεν μας λείπουν ώρες για να ψωνίσουμε, μας λείπουν δουλειές για να ζήσουμε»

Στο Κολωνάκι, την Ερμού, το Χαλάνδρι, το Μαρούσι, τη Γλυφάδα ήταν «σαν Σάββατο», ενώ, αντίθετα, για τους μικροκαταστηματάρχες ήταν «μια χαμένη Κυριακή».Την ίδια ώρα η Τροχαία μοίραζε κλήσεις - ίσως ήταν η μόνη που επωφελήθηκε τόσο από το άνοιγμα των καταστημάτων

http://static-enet.toolip.gr/resources/2013-11/20-45-1-thumb-medium.jpg

«Αυτά τα μέτρα ευνοούν τα Mall, εγώ και που άνοιξα, τι κατάλαβα;»

 

Πηγή: «Εφημ. Ελευθεροτυπία 4/11/2013»  

************

 

«Κυριακή, το τελειωτικό χτύπημα στον εμποράκο»

 

Την κατηγορηματική αντίθεσή της στην «απελευθέρωση» του ωραρίου λειτουργίας καταστημάτων και επιχειρήσεων και «ιδιαίτερα στην κατάργηση ουσιαστικά της κυριακάτικης αργίας» εκφράζει με χθεσινή ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ν.Χανίων (ΟΕΒΕΝΧ).

 

Πηγή: Ελευθεροτυπία 19-8-2013

 

************

 

ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Αντίθετη με την κατάργηση της Κυριακής αργίας η Ι. Κοινότητα

 

Σε χαμηλούς τόνους αλλά με ιδιαίτερα σαφή τρόπο εκφράζει την αντίθεση της στο νέο νομοσχέδιο που αφορά στη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές, η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους, με επιστολή που έστειλε στον τον Υπουργό Ανάπτυξης κ. Κωστή Χατζηδάκη.

Υπενθυμίζοντας την φράση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού: «Αδελφοί μου, Σας συμβουλεύω να φυλάγετε την Κυριακήν, ωσάν οπού είναι αφιερωμένη εις τον Θεόν», οι εκπρόσωποι των είκοσι Μονών της Αθωνικής Πολιτείας σημειώνουν στον Υπουργό πως η κατάργηση της Κυριακής αργίας δεν είχε περάσει ούτε επί τουρκοκρατίας.


Οι Αγιορείτες κάνουν λόγο για «ανάγκην κοινωνικής αλληλεγγύης, πνευματικής ενισχύσεως και επιστροφής εις τας παραδόσεις και όχι αποχριστιανοποιήσεως και αποδομήσεως της κοινωνικής συνοχής» και καλούν τον κ. Χατζηδάκη να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων. 

 

Πηγή:dogma.gr - Δευτέρα, 15 Ιουλίου, 2013

 

************

 
ΕΦΗΜ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 13/7/2013


ΕΦΗΜ. Η ΑΙΓΙΑΛΕΙΑ 7/11/2013
************

             




                     ΕΦΗΜ. ΗΜΕΡΗΣΙΟΣ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ  26/7/2013