Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΚΥΡΙΑΚΗ


Πήγα να προσκυνήσω την Παναγία και ήταν το χεράκι Της πολύ ζεστό!



Γι’ αυτό σας λέω, είναι πολύ ζωντανή η Παναγία μας. Άλλη φορά, ένα βράδυ ήρθε μία κυρία και μου είπε κάτι πού αισθάνθηκε εδώ πέρα στην εκκλησία, την ώρα τού Εσπερινού. «Πήγα, Γερόντισσα, να προσκυνήσω την Παναγία και ήταν το χεράκι Της πολύ ζεστό. 

Πάω και βάζω το πρόσωπό μου στο χεράκι Της και βάζω το πρόσωπό μου στο προσωπάκι Της και ζεστάθηκε το μάγουλό μου. 

Τι μεγάλη Χάρη πού έχετε, τι ωραία πού είστε εδώ! Πολύ σάς αγαπάει ή Παναγία, πολύ ζωντανή είναι ή Κυρία Θεοτόκος εδώ, τόσο ζεστό το χεράκι Της και το προσωπάκι Της πού ακούμπησα απάνω και το αισθάνθηκα θερμό!».

Πόσο ζωντανή είναι και πόσο μας βοηθάει !

 Όπως παλαιότερα κυκλοφορούσε ή Παναγία μέσα στο Μοναστήρι μας, από ’δω πήγαινε από ’κει, και ή αδελφή Θεοδώρα πολλές φορές Την είδε και πολλές άλλες Την είδαν να κάνει τον κανόνα Της μπροστά στον Χριστό. 

Ύστερα άνοιγε την Ωραία Πύλη και έμπαινε μέσα και νόμιζαν ότι ήμουν εγώ, ή Γερόντισσα.

Καλά, μπορώ εγώ να μπω από την Ωραία Πύλη;

Άμα ήμουν εγώ, δεν θα μπορούσα να μπω από την Ωραία Πύλη- ήταν ή Παναγία. Πολλές φορές Την ακούγανε πού κυκλοφορούσε, ακούγανε τα βήματά Της. 

Πολλές φορές Την βλέπανε με ένα γκρίζο φορεματάκι, με ζωστικό γκρι, πανύψηλη. 

Γι’ αυτό να Την έχετε σε πολλή ευλάβεια. Κι έτσι λοιπόν ή Παναγία μας θα μας βοηθάει και θα μας σώσει δωρεάν.

Όποιος Την ευλαβείται και όποιος Την διακονεί αγογγύστως, όλα τα βηματάκια του τα γράφει. Ένα χαρτάκι θα δείτε και θα το μαζέψετε;
Θα σάς το γράψει. 

'Ένα σκούπισμα θα κάνετε; 
Θα σάς το γράψει.

Ότι θα κάνετε μέσα στη Μονή για την αγάπη Της, όλα αυτά θα σάς τα γράφει.

Δεν θα μείνει τίποτε άγραφο, τίποτε, όλα, και το παραμικρό. Και πάλι θα σάς πω αυτό πού μου είπε ή αδελφή Βρυαίνη:

«Πες στις αδελφές να μην οκνεύουν. Ότι κάνουν εδώ μέσα, όλα γίνονται διαμαντένια στον ουρανό».

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΒΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ.
 ΛΟΓΙΑ ΚΑΡΔΙΑΣ

Πηγή: simeiakairwn.wordpress.com


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ
Πρωτ.  Βασίλειος Γιαννακόπουλος

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Πρεσβυτέρα Νικολίτσα Γκοτσοπούλου

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~